lördag 25 februari 2017

TILDA WITH ANGEL



                                                        Hej alla mina scrapvänner!

Fick en beställning på ett litet kort till ännu en hästtokig tjej som fyller år snart,jag har ju  min favorit bland Magnolias stämplar och det är ju Tilda With Angel The Horse.Fick fria händer att göra kortet som jag ville och då blev det så här




                  Mönsterark från First Edition och Bildmålarna.
                  Dies Marianne Design,Tim Holtz,NOOR och Magnolia.
                  Lite pärlor och spets från mina gömmor.
                  Motivet är som vanligt färglagt med Distress Pads och
                  Markers.


                            Tack för att du tittade in till min blogg
                                           ♥    ♥    ♥    ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar