måndag 20 mars 2017

SLEEPING BABY TILDA



                                                                                     Hej mina vänner!

Fick en beställning av en väninna som blivit mormor,hon ville ha något gulligt till en liten kille.Jag bara ÄLSKAR Magnolias Sleeping Baby Tilda så den är given,testade även en del nya dies och så här blev mitt kort





                                                                                      Mönsterark från Maja Design.
                                                    Dies från Spellbinders,Marianne Design,Cherry Lynn och Magnolia
                                                    Några pärlor och charms från mina gömmor.
                                                    Motivet är som vanligt målat med Distresser,pads och markers.



                                                                   INSIDA




                                              En underbart vacker dikt "Barnets Önskan",tycker den säger allt.
                                                         Några små dies från Nellie Shape Dies och Yvonne Creations.



                                                                                BAKSIDA



 
 
                  Min personliga stämpel som jag gillar enormt och som suttit på mina kort i många år nu.
 
 
 
 
Tack för att Du tittade in till min blogg
♥    ♥    ♥
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar